Cégünk felelősség biztosítással rendelkezik, így ha kollégánk bármilyen nagyobb kárt okozna értékeiben, biztosítónk megtéríti az általunk okozott kárt. Sok esetben végzünk takarítást luxus ingatlanokban ahol akár több millió forintos kárt is nagyon egyszerű okozni, de az egyszerű magán lakásokban is nagyon egyszerű több százezer forintos kárt okozni, ezért döntöttünk a Generali biztosító mellett amely egy nagy múltú megbízható biztosító, így minden ingatlan takarításához nyugodt szívvel kezdünk neki, legyen az lakás, családi-ház, iroda.
Milyen károk történhetnek egy takarítás alatt?
Mivel emberek végzik a takarítást így bármikor előfordulhat, hogy kollégánk teljesen véletlenül leejt egy értékes vázát, kiömlik egy vödör víz a parkettára amely felpúposodik, nyitva marad egy ablak amely becsapódik és betörik, sorolhatnánk még nagyon sok véletlen balesetet amely problémát okozhat és a probléma nagyságrendjétől függően problémát okozhatna a kár kifizetése, de a biztosításnak köszönhetően, számíthat cégünk korrekt és felelősségteljes hozzáállásához.
Mi történik ha cégünk alkalmazottja kárt okoz önnél?
Jegyzőkönyvet írunk az okozott kárról, képeket készítünk, megjelöli a kárigény mértékét és továbbítjuk a biztosító felé, és maradéktalanul megtérítjük az okozott kárt, az önrész természetesen cégünket terheli. És továbbra sem hagyjuk magára és a biztosítóra, mindenben állunk rendelkezésére és igyekszünk úgy megoldani a problémát, hogy önnek a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozzuk.
Szerencsére 0 alkalommal kellett igénybe vennünk a biztosító szolgáltatását és remélhetőleg önnél sem lesz rá szükség, de mindannyiunk megnyugtatására szolgál, hogy ha mégis baleset történne van megoldás.
Kérje ajánlatunkat! Keressen minket bizalommal!
E-mail: [email protected] | Telefonszám: +36 20 330 9070